Ile powinien kosztować design? Gdynia Kreatywna

Jak wystartować w branży kreatywnej. Bezpłatne szkolenie.

Jak oszacować cenę produktu w branży kreatywnej i czy warto na początku pracować za darmo? Iel powinien kosztować design? Między innymi na takie pytania odpowie Jacek Kłosiński – współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji brandingowej Engram, współtwórca marki Pan Wizualny wyspecjalizowanej w tworzeniu infografik oraz pomysłodawca gdańskiego coworkingu O TU_ Autor bloga dla kreatywnych klosinski.net. 

Wykształcenie marketingowe łączy z pasją projektowania. Z branżą związany zawodowo od 2005 roku, początkowo jako freelancer. Jako projektant pracował m.in. dla takich marek, jak: BP, Signal Iduna, Bank Ochrony Ś rodowiska, SKOK, ERGO Hestia, Dr. Oetker, Amnesty International, ASSECO, Diverse, czy Miasto Gdańsk. Dwa lata z rzędu wyróżniony w konkursie graficznym Projekt Roku. Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, opowiada na szkoleniach i branżowych konferencjach. Miłośnik piłki kopanej, gitarowej muzyki i Nowego Jorku.

“Od pomysłu do biznesu – GDYNIA KREATYWNA” to projekt Miasta Gdyni wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych. Projekt zakłada realizację trzech działań: cyklu bezpłatnych szkoleń, wystawy fotografii “mody ulicznej” oraz stworzenie kreatywnej mapy Gdyni.

Spotkanie w Galerii Gdyńskiego Centrum Filmowego: czwartek, 8 października 2015 roku, godz. 17.30.

Zgłoszenia na szkolenia można przesyłać drogą elektroniczną na adres: gdyniakreatywna@hiday.pl

Więcej informacji o projekcie: http://www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl/gdynia-przedsiebiorcza/gdynia-kreatywna/

  • Kliknij żeby włączyć wersję kontrastową
  • A Kliknij żeby przywrócić domyślny rozmiar czcionki
  • A Kliknij żeby zmniejszyć czcionkę
  • A Kliknij żeby powiększyć czcionkę