Bliskość w uznanym za objawienie canneńskim
debiucie Kantemira Bałagowa ma w sobie wiele z zaduchu. I nic dziwnego,
znajdujemy się w końcu we wrzącym kotle północnego Kaukazu u schyłku lat
dziewięćdziesiątych, gdzie warunkiem przetrwania jest lojalność wobec
„plemienia”: rodziny i etnicznej wspólnoty. Bałagow patrzy na rodzinny
Nalczyk oczami młodej Żydówki, uwikłanej w sieć znienawidzonych
zależności, w imię których dziewczyna ma poświęcić się, by ocalić brata.
Ilana (rozsadzająca ciasne kadry swoją niesamowitą energią Daria
Zhovner) próbuje wymknąć się ograniczeniom, szuka wolności, boksuje się z
rzeczywistością, podczas gdy Bałagow zamyka wokół niej świat jak ring.
Elektryzujący, miejscami brutalny, momentami kontrowersyjny debiut
26-latka jest zwiastunem nowego, wyjątkowego filmowego talentu.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.